niedziela, 8 kwietnia 2012

Wesołego jaja

Przepraszam, że tak późno, ale lekki zapierdolik mam.

Cudnych, smacznych, radosnych, mokrych świąt Wam życzę.

Przyszłam dziś do domu po dużej imprezie kateringowej i wielkiej kłótni o wynagrodzenie. Ludzie ciągle chcą, by ktoś zapierdalał (celowo klnę) za darmo. Wywalczyłam swoje, ale dopiero wtedy, gdy stanełam wściekła i wydarłam ryja, że teraz, to ja dzwonię po policję. To straszne, jak niektórzy nie szanują ludzkiej pracy, włożonego w nią serca, wydeptanych kilometrów i wystanych godzin. Przerażające. Strach się upomnieć o każdą nadgodzinę i dołożony w trakcie pracy zakres obowiązków.

Gdy przyszłam do domu, a przyszłam bardzo smutna i poturbowana emocjonalnie (zapierdalałam 15 godzin), Duduś wręcz sie na mnie rzucił. A mruczał, a deptał po udzie, a dawał z czachy... Rozczulił mnie niesamowicie. Duda rzadko okazuje uczucia, ale to jest właśnie ten kot, który czuje, co mam w środku. Przyszedł pocieszać mą obolałą duszę.

Za to kocham koty. Za te mądrość i że sie umieją zawsze zachować.

Popatrzcie na zdjęcie z imprezy. 50 urodziny, sala wystrojona, każdy szczególik dopracowany, tort za 300 fuli, a oni chcieli mnie okraść na szczane grosze...

10 komentarzy:

  1. Nie dałaś się a to najważniejsze. Spokojnych, kocich, czekoladowych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ja coś czuła, że zapierdalasz z jakimś kateringiem.
    Ale pa zoba - nie dałaś się.
    Wiem, że takie sytuacje dają po dupie emocjonalnie.
    A myślałaś dokładnie o jakiejś umowie, żeby było na piśmie i zakres robót i cena itp., coby podpisywać przed?
    Bo szkoda nerwów na ...

    Super robota na zdjęciu uwieczniona.:-)
    Spokojnych świąt.:-*

    OdpowiedzUsuń
  3. A to chuje nie ludzie wiesz!
    I kocham Twojego Dude, chociaż ja to wiesz jak z kotami mam ;>

    Odpocznij w te święta :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem dlaczego nie bierzesz pieniedzy z gory. Ale widocznie masz do tego powod. Wesolych Swiat :) Odpoczywaj :*

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego dobrego i jajecznego:)

    p.s. wysłałam athi.na nie działa:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak. Tylko problem w tym, ze teraz spotkalam sie z dokladka obowiazkow juz w trakcie pracy i wydluzyly mi sie godziny. Nie dam sie tak wiecej nigdy.

    Wesolych dziewczeta. Mokrego dyngusa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ade, athi.vip juz tylko.:)

    Anovi, dzisiaj leze do gory kolami. Jutro do pracy - w polskim sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twojej rodziny (łącznie z kotami) a takimi gównojadami się nie przejmuj, pełno takich w każdym kraju, bardzo dobrze, że się nie dałaś wykorzystać, szkoda tylko, że to Cię tyle kosztowało nerwów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Weszłam sobie po cichu na chwilę, a musiałam dzisiaj zrobić sobie wolne, bo nie da się czytać i pracować jednocześnie:) Jest już bardzo póżno, a jak zaraz nie zostawię komputera, mąż mi prąd odetnie- a ja dopiero przerabiam czerwiec 2009:)))
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz dziekuje za zyczenia:)))))

    Casablanca, ty pa, jakie te chlopy zlosliwe sa, no:))))

    OdpowiedzUsuń