czwartek, 29 marca 2012

Ai Se Eu Te Pego

Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai, se eu te pego,
ai ai, se eu te pego

Delícia, delícia
Assim você me mata
Ai, se eu te pego,
ai ai, se eu te pego

Sábado na balada
A galera começou a dançar
E passou a menina mais linda
Tomei coragem e comecei a falar

Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai, se eu te pego,
ai ai, se eu te pego

Delícia, delícia
Assim você me mata
Ai, se eu te pego,
ai ai, se eu te pego

Sábado na balada
A galera começou a dançar
E passou a menina mais linda
Tomei coragem e comecei a falar

Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai, se eu te pego,
ai ai, se eu te pego

Delícia, delícia
Assim você me mata
Ai, se eu te pego,
ai ai, se eu te pego

Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai, se eu te pego,
ai ai, se eu te pego

Delícia, delícia
Assim você me mata
Ai, se eu te pego,
ai ai, se eu te pego

ai,se eu te pego

6 komentarzy:

  1. Wow, wow
    W ten sposób mnie zabijesz
    Oh, jeśli Cię złapię
    Oh, oh, jeśli Cię złapię

    Zachwycająca, zachwycająca
    W ten sposób mnie zabijesz
    Oh, jeśli Cię złapię
    Oh, oh, jeśli Cię złapię

    W sobotę na dyskotece,
    Ludzie zaczęli tańczyć.
    Wtedy przeszła najpiękniejsza dziewczyna.
    Nabrałem odwagi i zacząłem mówić.

    Wow, wow
    W ten sposób mnie zabijesz
    Oh, jeśli Cię złapię
    Oh, oh, jeśli Cię złapię

    Zachwycająca, zachwycająca
    W ten sposób mnie zabijesz
    Oh, jeśli Cię złapię
    Oh, oh, jeśli Cię złapię

    W sobotę na dyskotece,
    Ludzie zaczęli tańczyć.
    Wtedy przeszła najpiękniejsza dziewczyna.
    Nabrałem odwagi i zacząłem mówić.

    Wow, wow
    W ten sposób mnie zabijesz
    Oh, jeśli Cię złapię
    Oh, oh, jeśli Cię złapię

    Zachwycająca, zachwycająca
    W ten sposób mnie zabijesz
    Oh, jeśli Cię złapię
    Oh, oh, jeśli Cię złapię

    Wow, wow
    W ten sposób mnie zabijesz
    Oh, jeśli Cię złapię
    Oh, oh, jeśli Cię złapię

    Zachwycająca, zachwycająca
    W ten sposób mnie zabijesz
    Ohm, jeśli Cię złapię



    Piękne! Oszałamiające! Ta głębia i poezja :)))))
    Sorry, nie mogłam sie oprzeć. Nie znoszę gościa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Malgoska, ale za co go nie znosisz? Wiekszosc letnich, fajnych melodyjnych utworow ma kiepska poezje. Muzyka jest boska, charyzma jest fajna. ja lubie muzyke i naprawde czasem wala mnie teksty... Nie zawsze mam ochote analizowac.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się tez mnostwo muzycznych objawien nie podoba, ale zeby zaraz nie znosic?:P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie masz racje :-) jak sie tak blizej zastanowic to facet jest ok, tylko te omdlewajace laski mnie wqurwiaja. biorac pod uwage wlasnie tekst :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tam omdlewajace zaraz. To jest Argentyna, inny temperament. Spiewaja wszyscy swoj hit. Angole sa chlodniejsi w uczuciach, ale moi znajomi sa pod wrazeniem atmosfery panujacej na tym mini koncercie. Mnie w sumie najbardziej ujela wlasnie ta atmosfera.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pokorą przyjmuję fakt, że jestem INNA :)))
    Z drugiej strony, Jareda Leto też nie znoszę, a 30 second to Mars za mną łazi jak świnia morska za pietruszką :)

    OdpowiedzUsuń