poniedziałek, 12 września 2011

Tanie linie lotnicze

Wlazłam ja Wam przed chwilą, by sprawdzić ile zapłacę za przelot do Polski w grudniu Ryanairowi. Byłam zdecydowana kupić bilety teraz, trzy miesiące wcześniej, żeby było taniej.

DWA TYSIĄCE DWIEŚCIE Z HAKIEM PLN.

Tanie linie, tak? Polityka, która zakłada, że Polacy koniecznie chcą być w Polsce na święta, jest coraz bardziej brutalna.

Inni latają za 35 zeta gdzieś z Niemiec, Austrii do Polski (no, może nie na święta, ale zawsze, tymczasem z Wysp jest to niemożliwe!).

Nic to, chyba pojedziemy busem, albo wcale. Niech ja to przemyślę. Na razie jestem mocno wkurwiona, bo uważam, że trzy miesiące wcześniej - 300 funtów na nas obie,to maksymalna suma, jaką powinni żądać.

13 komentarzy:

  1. Że kurwa co ? Skąd Ty latasz i docelowo dokąd ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdzierce, sprawdzałam wizzaira z luton do Katowic, ta sama cena.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaaa jakoś mnie to nie dziwi....

    OdpowiedzUsuń
  4. Daisy, to jakis zart, nie?

    Anovi, a mnie tak, bo co to za tanie latanie?

    OdpowiedzUsuń
  5. A moze Easyjet? 1191 PLN z Londynu do Berlina i z powrotem...
    Z z Berlina to juz tylk 2,5 godz do Legnicy :))
    http://www.esky.pl/loty/wybierz/0/0//asc/0/ArRk1Lpn2iG4e4o1ygp4h9rwH7z2nZ0GB20XC3tqL7I

    OdpowiedzUsuń
  6. o jezu. to nawet drożej niż air france paryż-warszawa w grudniu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Athi mnie już w tanim lataniu niewiele zdziwi.

    A za taką kasę co oni sobie krzyczą latałam w tę i spowrotem rejsowym SAS-em do Norwegii, też w grudniu. I jeszcze mi zostało trochę na małe co nieco na bezcłówce.

    To jest po prostu zdzierstwo, wyzysk i nabijanie ludzi w balona. Bo przecież na święta i tak polecą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Alka, dzieki za pomoc, ale ta opcja jest chyba straszniejsza niz bus:)))) Do Londynu tez mam szmat drogi;)

    Lumpiata, dzieki!!!!!! na skyskanner wyszlo mi, ze moge poleciec, i tu uwaga... Ryanair za tysiac zeta mniej, bueheheheh.

    Anovi, wlasnie o to chodzi!

    Gadalam z rodzina i chyba swieta sobie odpuszcze. Polece do nich w lutym. No chyba, zeby mi jednak odwalilo jutro, czy pojutrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. ludzie jeżdżą samochodami i często są chętni zabrać pasażerów, co się dorzucą do kosztów paliwa, nie wiem, czy by Wam to odpowiadało, ale może warto poszukać? Macie tam jakieś miejscowe forum? Może warto sprawdzić?
    Pozdrowienia ze Szkocji co ją Katrina przewiała;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ...albo inna Katia... czas spać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Athi, teraz lot wprowadził taryfę first minute, sprawdź. ja w styczniu lecę do LOndka za 440 zeta return.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z DE na święta i wszelkie inne wolne też makabra! taka polityka, wiadomo, że mus, to doją.
    :-)
    Szeh

    OdpowiedzUsuń