poniedziałek, 12 września 2011

Chaiyya...

Rozmawiałam z przedziwną o nowych filmach. "Co nas kręci, co nas podnieca" okazuje się w końcowej fazie oklepaną amerykańską historią, a tyle się ten Allen napracował, by mnie zawieść. Zchrzanił koniec strasznie.
Co Was kręciło i podniecało?
Podczas dysputy o filmach oraz muzyce przypomniały mi sie dwie ścieżki. Nic na to nie poradze, że nie umiem zapomnieć.
Pierwsza...
Druga - gdzie Vincent tańczy http://youtu.be/tyzLHFkdv6E
warto sobie przekleic.

1. Inside man
2. Ocean's twelve
:P

3 komentarze:

  1. tańczy,śpiewa ...ALE TO MORZE !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bollywood nie znoszę, ale Vincent miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. malgoska, ja tez. mi chodzilo o sciezke dzwiekowa do filmu inside man - plan doskonaly po polsku:)

    OdpowiedzUsuń