niedziela, 14 sierpnia 2011

Lot odwołany, ds na walizkach, a ja patrzę na Hiszpankę...ę

„Lot odwołany, nie jedź na lotnisko” napisała dziś ds o 15.45 czasu angielskiego. Miśka natychmiast zalała się łzami, a ja siadłam w ogrodzie z jedną myślą – czy w ogóle przylecą?

- Ja wiedziałam, że to tak będzie – buczało dziecko.
- Co wiedziałaś? - zapytałam.
- Że odwołają lot, głupie samoloty! - medium jakieś, czy co?
- Spokojnie, jeszcze nic nie wiemy...

Ds poinformowała mnie, że odwołano z przyczyn technicznych. I chwała im za to. Gorzej, jakby się te przyczyny podczas lotu odezwały. Najważniejsze, że jutro będą. Będą, będą, będą.... już nic nie ma prawa się wydarzyć.

I tak to GUPIE samoloty brutalnie ograbiły nas z jednej nocy, gdzie Polaków rozmowy słychać po świt. No prawie by tak było, gdyby nie dzieci, ale zawsze ograbiły!

Poza tym Miśka nie mogła się doczekać, by pochwalić się swoimi nowymi butami. Uwierzcie mi, że wczoraj wieczorem umyła je i poszła z nimi spać!

Oryginalne hiszpańskie buty flamenco. Kupione na miejskim bazarze za 2 funty, a jak nowe.
Zajebiste, nie? Wiem, że jedna osoba spośród tu zaglądających piśnie z zachwytu...


Ile bym dała za takie buty, będąc dzieckiem. Miśkę już w sumie mało może zadziwić, a jednak poszła z nimi spać.
Jutro będzie się lansować na lotnisku.
A teraz podziwia...

10 komentarzy:

  1. buty boskie, ja spałam z kapciami pod poduszką, starymi, nie dałam ich wyrzucic...

    przylecą

    OdpowiedzUsuń
  2. Athino, troche nas za dużo w domu, żeby każdy miał swój:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bea, moi czytelnicy nie kuamja o co chodzi. Odpisuj u siebie, prosze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra, to dawajcie znaki. U mnie sobota i niedziela wolne. Czekam na Wasz telefon :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. rany jakie genialne buty!!!!!!!!!!!!
    A!
    ja też chcę takie!:)))))
    nie dziwiesie MIśce,wcale!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bosze jakie piękne! I wcale mnie nie dziwi, że poszła z nimi spać, też bym poszła :)

    Trzymam kciuki za nowy lot :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieraz spalam z butami - wiadomo, nie? :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. powiadam wam że bosko tu jest. zabawiam koty ;)
    ds

    OdpowiedzUsuń