sobota, 19 marca 2011

దస్ ఉస్తవిఎనిఅ ఐ కుప స్మిఎచు.

O, dzięki Ci, Ds, że zadzwoniłaś oraz wyśmiałaś mój problem. W ustawieniach miałam włączony Hindi i podejrzane są o to dwie osoby. Ja, wariat internetowy, chcący przywrócić komentarzom żywotność i diesel, wolontariusz, który przynajmniej tę żywotność przywrócił był.

Całą odpowiedzialność bierę na siebie.

Nowości familijne:

Ewka dzisiaj poszła na swoje. Do nowego domu i jest już w pełni samodzielna. Miśka lekko uroniła łezkę, bo dzieciaki... wiadomo. Ja lekko uroniłam łezkę, bo stare osły... też wiadomo.

Wyciągnęłam korpus na kanapie i włączyłam „Dwóch i pół”. Charlie Sheen i wieczne ploty o jego złym prowadzeniu się zamienił w naprawdę zabawny sitcom.

Piotr: Nie podoba mi się poniżanie Polaków.
Ja: W jakim sensie?
Piotr: Że żebrzemy o pobyt.
Ja: A jak jest w Stanach?
Piotr: No ale to takie złośliwe!
Ja: A gdyby ona była Litwinką?
Piotr: No, ale z tym Gdyńskiem to już w ogóle i ona i oni są cholernymi ignorantami!
Ja: Ona, bo oni to pierdolą...

A tak nawiasem, widzieliście „Zanim odejdą wody”? Robert Downey Jr. Powlił mnie na cycki. Aktor, którego widziałam w średnich produkcjach oto mnie zachwycił. Ja wiem, że to nie była jego rola, że gwiazdą miał być ten brodacz z greckimi korzeniami, który jest fajny, ale w tym filmie powalający jest Robert. To właśnie on sprawil, ze ta przygoda zapierala dech w piersiach, ze ma charakter, bo on tam jest taki moj.

5 komentarzy:

  1. Taaa bo jo sie hindusami znom... Mi styknie niemiecki i polski.... ;) :p

    OdpowiedzUsuń
  2. łal,komentarze som!:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. czy ten kot nie może się uczesać, tylko lezy taki rozmemlany?

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja nienawidzę komentowania na blogspocie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Batumi, ten kot jest pierwszym okolicznym bzykaczem w tej chwili i JA jestem szczesliwa, ze biale jest biale, bo bywalo roznie... Poza tym wez uczesz kota na brzuchu;)

    OdpowiedzUsuń