poniedziałek, 7 marca 2011

Leonarda Da Vinci

- Nie sprzątaj ze stołu pracy domowej Miśki, niech rano pamięta, że ma wsadzić do teczki. - powiedziałam do Ewki, pani porządkowej w tym domu.
- Tak właśnie patrzyłam, że ona tu tego jamnika naryso...
- To jest SCOOBY DOO!
- ???!!!
- Weź mihahaha nawethahaha niehahaha mówhahaha!!!

Normalnie wyginałam się na wszystkie strony świata, kiedy Miśka, moja Leonarda Da Vinci to rysowała, ale moim zasranym obowiązkiem jest patrzeć i podziwiać.

To może przejdźmy do ogrodu, mili Państwo? Taras zrobiony i czekamy na trawę między głazami. Pod płotem wyrosną kolorowe kwiaty pełzające. Tam, gdzie krzewów jest więcej, powsadzanych jest w pizdu cebulek, będzie gęsto – jeśli wyrosną. Z niecierpliwością czekam na kwiaty hortensji, róż i piwonii. Reszta, to w zasadzie niespodzianki. Ale lubczyk przywieziony od babki z ogrodu przyjął się był znakomicie:)

17 komentarzy:

  1. no nie wierzę?!

    Ale ogród pikny macz:))))Zazdraszczam z miejsca:D

    Skoobi wymiata:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak pięknie! I słuchać, kurczę! Odetkałaś się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekhm można już pisać?!

    Scooby ma wyczesany uśmiech i wogóle jest cool ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Diesel, pikne dzieki:) Sie z tymi komentami tak namieszalo, ze widzialam wlaczone, a nie dzialalo.

    ade, teraz to jeszcze nie widac. z bliska wiecej, no ale taras musialam objac. Toc tam chwasty rosly wczesniej;)

    ds;>

    Sze, no odetkalam sie i jakos tak energii nabralam i zyc sie zaczyna chciec... Wiosna...;)

    Anovi, a wez... Patrz, jak mu dupa wisi:D:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A co on ma z tyłu ??? Penisa ????

    :-)))))))))))))))

    No nareście będę mogła se jadu ulewać w komentach :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Daisy, buahahahahha! ja mysle, ze artystce renka zadrzala byla i tako dupo mu zrobila:)

    OdpowiedzUsuń
  7. My się tu śmiejem ze Scooby Doo dupy a ja nawet tak nie potrafię narysować :-))))

    OdpowiedzUsuń
  8. muihihihi, a wiesz, ze ja z pamieci chyba tez bym nie umiala? pani L. zas rano (bo dzieciaki oddaja prace w drzwiach) ze skupiona mina stwierdzila, ze bardzo ladnie. Hehehe;))))

    OdpowiedzUsuń
  9. I wuj, dupy mu nie urwało i gra gitara :)
    Mi się podoba, bo ja sama nie wiem jak wyglądałby w moim wykonaniu. Będą sobie z Młodym rysować zupełnie ciekawe przypadki - dopiero będziesz turlała się ze śmiechu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A zapomniałam dopisać: Dudek to za dekorację robi? Całkiem gustowna pozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dudek jest gospodarzem tego domu, zapamietaj to sobie;):P)

    OdpowiedzUsuń
  12. koniecznie pokaż ogród, jak juz zakwitnie więcej!

    OdpowiedzUsuń