niedziela, 29 sierpnia 2010

a tak wogle to...

Slumsy nadal mnie dołują. Jeszcze nigdy tak się nie cieszyłam z nadchodzącej jesieni i początku roku szkolnego. W końcu zniknie ta gnilizna z ulicy. To bydło. A jesień niech będzie deszczowa i ponura. Tak! Takiej właśnie chcę!
Będę smażyła racuchy z owocami, albo na “ostro” z pieczarkami, papryką i szynką.

Wrócę do mojej poprzedniej notki. Każdy z nas mocno broni swojej wolności blogowej. Każdy z nas ma swoje fantazje oraz profil bloga. Nikt też nie ma obowiązku czytania. Czyta, bo chce.
Skoro ktos Wam przeszkadza, godzi w Wasze uczucia, to mam pytanie. Dlaczego go czytacie? Ba! Znacie nawet jego poprzednie blogi.
Helena ujęła to krótko. Ja dodam - panie = fikcja, fikcja, panie, literacka.
Nie analizowałam życia prywatnego autora, bo mnie ono gówno interesuje. Może gdyby pisał w trzeciej osobie, ocena byłaby li inna? Wszak nie jest odosobniony w takich właśnie pogladach.
Szczerze, to myślałam, że sobie o tym pogadamy. Ale jebać tam, już po ptokach.
Blog jest ekstra. A faceci, to chuje.
Dlatego tak dobrze się tam bawiłam.

- Kurwa, zalogowałam się na youtube, ale za chuja nie mogę znaleźć tego jebanego linka do wklejenia! - para szła mi z uszu, a palce zalewały potem (pot - wydzielina gruczołów potowych. Nie potem, ze potem coś) klawiaturę, gdy napierdalałam na gg do Anovi. Refleksja - zaufaj swojemu czytelnikowi. Przepraszam.
- Patrz, tam masz “umieść”, kliknij w to. Ale czekaj, już ci wysyłam. - i Anovi znikła była.
- Ja nie chcę linka, ja chcę się nauczyć - pisnęłam rozpaczliwie.
- ZARA
Szukałam linka nad oknem i po prawej stronie, jak było kiedyś. Oraz operowałyśmy dwoma odrębnymi językami. Nie jestem w stanie otworzyć youtube po polsku.
ZARA dostałam to:

Hihihi. Przypomniała mi się Beata. Ona też mi to kiedyś wysłała:)
Wstydzę się, że jestem takim głąbem!

Dudek jest za to większym, ha, ha, oraz ha! Przyszedł do domu tak pokancerowany, że decyzja zapadła. Będzie eunuchem. Bolą mnie jego rany. Chciałam potomstwa, absolutnie nie mam problemów ze znaczeniem terenu, ale a kuku... Jesień się zbiża. Dość lamentów nad rannym kotem. To wcale nie tak, że rycerz da sobie radę. Zbyt silna jest jego wola walki i zbyt duże potem rany. Dlatego wytnę mu te jajca.

19 komentarzy:

  1. hm...ale ja niestety nie ponumerowałam kolejności działań...:(

    OdpowiedzUsuń
  2. A dlaczego mam nie czytać ? Przeczytałam w życiu wiele książek,- jedne zostały ze mną do teraz, inne czytałam, żeby się przekonać czy do końca pozostaną gniotem. Podobnie jest z blogiem tego pana. Trafiłam kiedyś po jakimś linku i przeczytałam - a prawo do własnych poglądów na temat jego zapisków mogę mieć.

    Nawet jeśli to fikcja i facet jest pantoflarzem w rózowych papućkach w króliczki - obraz wykreowany przez niego w sieci mówi za siebie.

    Bradford, panie. Bradford.

    OdpowiedzUsuń
  3. Daisy, oczywscie, ze masz prawo:)))
    Moze roznica w moim rozumowaniu sprawy polega na tym, ze ja gniotow nie doczytalam nigdy do konca. Pizglam w kat i tyle.

    Co do calej reszty sie z Toba zgadzam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bea, ale wtedy podzialalo. Ciekawe na jak dlugo podziala to:))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Następną razą postaram się ładniejsze kółeczka oraz literki. A wogóle to mogłaś powiedzieć, że publikacja będzie nie ;>

    Znaczy Duduś będzie dziewczynką bo bez jajc będzie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Anovi, ups... a do tego nie pytam o zgode autorow, tak?
    Ide rzucac palenie!

    Dudek bedzie pieknym eunuchem;) Pieknym, realnym, eunuchem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oesu miałam Ci linkę podesłać do e-szlugów!

    http://tinyurl.com/2wjyeqo

    Popaczy se :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam za słowo z tym nie paleniem ;)

    A tam, po co zgoda? Pomogło? To ja się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje:)))) i mialas powiedziec, czy Kac Vegas widzieli:))) Ale we wtorek bedziemy na fonii:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. A tu ma to samo, ale mają wyprzedaż :-)
    jak się nie wstydzi z różowym e-szlugiem pokazywać :-)))

    http://tinyurl.com/2wj5z73

    OdpowiedzUsuń
  11. KacVegas widzieli połowicznie. Dochtór widzieli, ja nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozowy bedzie dizajnerski. I oto ja, palacz stulecia oraz, uwaga, kochajaca szlugi, bede popierdalac z rozowa fajka w zebach...

    Dziekuje Daisy:) I w ogole dziekuje, Ty wiesz:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymia za CIebie kciuki babo, dasz se rade ! Szlugi to zlo !

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka zgnilizna? Jakie bydło?
    TO PRZECIEŻ DZIECI. Niewinne.

    :D

    No wiem, wiem. Trzym sie. Nie wierzę Ci, że nie potrafisz wkleić adresu. No sorry, lala. Nie wierzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja umiem wkleic adrs, ale nie umiem palić e-szluga.

    OdpowiedzUsuń
  16. adres umiem ale e-szluga nie:( więc jaram na balkonie jak parowóz::D
    E-sazlug leży porzucony w stoliku nocnym:(

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja nawet w ogole nie obczajam co Ty chcesz z tym youtubem powiedziec :-)))

    Wytnij Dudkowi jajca, wytnij, zeby sie nie kurwil biedaczyna :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Tarsis, postaram sie.

    Sze, mam youtube nie po polsku. Ciagle szukalam linkow na starym miejscu. Nie mam zwyczaju tworzyc fikcji literackiej, lala:)

    Dzieci i starzy, wszystko to zgnilizna;)

    Baronowa, ja tez sie troche tego obawiam, ze nie bede umiala palic...

    ade, nie strasz mnie tez:)

    Tarsis, kij z kurwieniem. On WALCZY nieustannie.

    OdpowiedzUsuń