niedziela, 1 sierpnia 2010

Siedemnastu Polaków na jednym łóżku

Wiadomość od Agi pozostawiona mi na gg brzmiała:
“Jak podało BBC, w jednym z domów na przedmieściach Londynu zawaliło się łóżko piętrowe. 17 Polaków odniosło lekkie obrażenia.”
Pomyślałam, że, kurwa, już nie mają o czym mówić. Ale zaraz, zaraz...
“Aż siedemnastu Polaków spało na jednym łóżku piętrowym?” Zapytałam całkiem poważnie.
“E, kawały Ci przesyłam.”
Potelepało mną, trochę ze śmiechu, trochę ze zgrozy...

Następny dowcip był taki:
“Irish government asked a question to its citizens:
Is the Polish immigration a serious problem?
35% respondents said: Yes, it is a serious problem!
65% respondents said: Absolutnie kurwa żaden!”
Hyhyhy...

10 komentarzy:

  1. Ty weź mów ciotka po lucku tak?

    OdpowiedzUsuń
  2. wż, ja ten tytuł gdzies w internecie czytałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. może i stare, ale mnie podniosło samopoczucie, bo ich nie znałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. prześlabizowałam se sama i uhahałam:)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. ade, jestem z Ciebie dumna:))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. joł;)

    p.s. wlasnie dostałam kurierem płytę z nauką "ze słuchu";) ciekawe, ciekawe co nie? Odkryję jakieś nowe swoje talenta - powiedziała mi wrózka swego czasu;D
    Lingwistka?
    :D

    OdpowiedzUsuń