wtorek, 24 sierpnia 2010

Czwartek wyparował

- Monday, tuesday, wednesday, friday, saturday, sunday- thursday nie ma dla Miśki przy wyliczaniu po kolei dni tygodnia.
Próbuję sposobem. Piszemy: “W czwartek jest ładna pogoda.”, “W czwartek pachną kwiatki i świeci słońce.”
- Jak jest czwartek po angielsku?
- Thursday.
- Ślicznie, to teraz po kolei.
- Monday, tuesday, wednesday, friday...

I dupa. Wałkowanie w kólko za długo nie ma sensu. Zniechęca się. Macie jakies złote środki?
Teraz czeka mnie jeszcze nauka miesięcy. Dzizas!
A w ogóle, to po piatku jest szóstek, po szóstku siódmek...:)))

15 komentarzy:

  1. W czwartek płacić kieszonkowe. Ale tylko jeśli....:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jak ja sie nauczylam szprechac w znienawidzonym jezyku to i Ty sie dni tygodnia nauczysz :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. małgośka, to jest myśl;))) Tylko w czwartki bede jej dawała na loda.:)))))))

    Tarsis, ale to nie ja mam problem, tylko Miska;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Achaaaa :-)

    no to ona sie tym bardziej nauczy, mloda jest :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. A może Miśka nie lubi czwartków? I dlatego omija szerokim łukiem czwartek :)
    Zresztą pewnie jej tak samo brzmi jak wtorek :)
    A wogóle nauczy się, zobaczysz ;)


    A tam, nic mądrego nie wymyślę, idę do kapcia dalej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anovi, ja tez tak podejrzewam, z tym wtorkiem. Zrobilam zabawe, wymieniamy na przemian, ona poniedzialek, ja wtorek itd...Zaczyna dzialac. Jutro bedzie na nowo pisanie...

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam czwartki..z bratkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałam napisać, że zdjęcie cudne.
    Miska wygląda jak w jakiejś bajce. Sielsko, czarodziejsko, urokliwie, tajemniczo... Nawet żaby w tle słychać :)

    Masz takie miejsca na tej swojej dzielni??

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niedawno uczylam sie tego z Philipkiem....
    szlo nam spiewajaco !!! DOSLOWNIE !!!Moje syncysko tez "zjadlo" CZWARTEK, wiec zaczelam rapowac i wymyslac..az zajarzyl ;))))
    polecam ;))) swietna zabawa ;))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaa i przede wszystkim trzeba powtarzac ohne Ende ;) podczas jazdy samochodem,robienia kanapek,prysznicowaniu,odbijaniu pilki i wszystkich innych codziennych czynnosci...
    az samo do glowy wejdzie ;)))
    powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do nauki nazw miesięcy :

    http://tinyurl.com/d5hrjs

    :-)))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej ju, podaj prosze maila, bo ni moga znalezc... a tez chce miec ten taki feedjit.. a ze ja przytepawa jestem jak o takie sprawy chodzi, to mnie sie tam pokazuje, ze ino za pinionzki mozna to miec... hmmm ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Tarsis skrobnij do mnie :) Bo nie znalazłam do Ciebie namiarów :) Podam Ci skrypt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Foczunia, to dobre rady, dziekuje:)

    Daisy, dzieki:))))))))

    Tarsis, Anovi, dogadacie sie jakos same, czy mam podawac maila?

    OdpowiedzUsuń
  15. Athi, dogadalysmy sie juz same :-) seenkjuuu :-)

    OdpowiedzUsuń