czwartek, 15 lipca 2010

Szlag mnie jasnisty trafi

Bez znakow polskich bedzie oraz z marszu. Iles tam czasu temu stracilam z mojej listy blogow dwa. Za chiny nie moglam ich dodac, a w panelu byly! Tylko na stronie sie nie pokazywaly. Specjalnie dla nich dodalam gadzet. I bylo git. Potem, potem? Ostatnio zorientowalam sie, ze jak dodaje kogos do listy blogow, znika mi ten na jej samym dole.
Pogrzebalam w gadzetach, ale nie odkrylam opcji, ktora nioslaby za soba takie niespodzianki.
Pozbylam sie gadzetow. Stworzylam nowe i pieczolowicie wpisywalam adresy, ale a kuku... przy malgosce mi sie zawiesilo, przy sabacie tez oraz ade... Cala lista poszla sie jebac i nalezy jeszcze raz.
Dlatego nigdy, przenigdy nie moglabym byc informatykiem, bo gdyby nie fakt, ze nie moge jutro isc i kupic nowego, wyrwalabym klawiature....

8 komentarzy:

  1. jejku, a ja jestem, za tym, żeby nie trafił...po, co? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bea, po przyslowiowe kobyle caco. Nie odloze tego na za trzy dni, tylko znajac siebie jutro naprawie. Dzisiaj po wielu probach mam dosc. I wyrwalabym serce laptopowi..:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. wiedział, że jestes temperamentna dziewczynka, ale, że taka krwawa? :) ulituj się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta to mnie zawsze sprowadzi do parteru.... megatalent:)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. daj mi hasło jak gadałyśmy, oraz open office masz tu
    http://www.openoffice.org/
    śmiało, bezpieczne

    OdpowiedzUsuń
  6. na wszelki wypadek jednak odejdz na troche od kompa zbrodniarza - widzialam Cie w akcji:-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ds, dzieki za open office:) Ja jeszcze dzisiaj powalcze wieczorem. Jezeli sie nie uda, to naprawde poprosze Cie o pomoc, choc bym nie chciala, masz swoje sprawy. jednak dzieki serdeczne:))))))

    Lu, pamietasz tego kopa w worek? Buahahaahha! Ale i ja pamietam poszarpany worek na lod, hihihi:))))) Obie jestesmy oazami spokoju:))))

    OdpowiedzUsuń