czwartek, 8 lipca 2010

Końcowa rozmowa z nauczycielką

- Miśka jest wspaniałą i bystrą dziewczynką. Jestem bardzo zadowolona z jej postępów w nauce języka. Slucha, gdy omawiamy jakies tematy i od dłuższego czasu podnosi rękę, by udzielać odpowiedzi oraz, co mnie szczególnie cieszy, zadawać pytania, gdy ją coś interesuje. Zalecam jeszcze więcej ćwiczeń czytania oraz pisania w domu. Głównie tworzenia całych zdań.
Świetnie radzi sobie z matematyką. Dodaje, odejmuje. Jest bardzo muzykalna, ma piękny głos.
Grzeczna, nie mam z nią żadnych problemów. Lubiana przez rówieśników.
Ogólnie, w porównaniu z innymi dziećmi jest nieco w tyle, ale to tylko przez język. Starajcie się w domu mówić jak najwięcej po angielsku. Albo przynajmniej w zdaniach wtrącajcie angielskie, nowe słowa.
Od września klasa przechodzi do pani L. Było mi bardzo miło pracować z twoim dzieckiem. Czy masz jakieś pytania? - uśmiechnęła się Mrs T.

Miałam, miałam, ale to mniej istotne.

Tak oto kończy się rok szkolny w angielskiej szkole. Bez świadectwa. Wcześniej otrzymałam szczegółowy raport pisemny z oceny mojego dziecka. Żadnych niespodzianek oraz dąsów.

W poniedziałek dostanę teczki z całym przerobionym materiałem. Będziemy się bawić przez lato. Uczyć się wzajemnie, bo nareszcie mam więcej czasu i poukładane życie. Pracuję tylko 16 godzin tygodniowo i tak będzie musiało zostać do września, do nowego roku szkolnego.

Przez ostatni rok nie zmęczyła mnie praca. Kupę energii zabrało mi natomiast ciągłe szukanie opiekunek. Teraz mam załatwioną wakacyjną świetlicę na te kilka godzin.

I tak to. 23 lipca Miśka kończy swój pierwszy rok w szkole na obczyźnie. Dała radę. Moja krew.

7 komentarzy:

  1. Brawo dla Miśki :-)
    Takie małe grzdyle szybciorem łapią niuanse językowe, nie to co my, stare rury :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Miśce, w końcu Twoja krew.

    OdpowiedzUsuń
  3. ;)))) bardzo się cieszę :)
    No i przy okazji i ty się poduczysz:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogło być inaczej. Fajnie, że łatwo poszło! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. to strasznie fajne słuchac takich pochwał co nie?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko fajnie, pieknie, ale musimy bardziej popracowac. Bedziemy.:))))

    OdpowiedzUsuń