czwartek, 17 grudnia 2009

Mam...

Jest, mam wlasny komputer bez polskiej, kurwa, czcionki. Mam wlasny internet i telefon stacjonarny. Znaczy numer mam, bo aparatu jeszcze nie kupilam. Telewizje kablowa tez mam, ha! Trzy w jednym. Znaczy jestem online, a nie mam czasu, by przy tym kompie posiedziec.

Amor mnie ustrzelil. Mnie, zatwardzala singielke. Niedowiary. Miska mi przygruchala mezczyzne. Dziecko jest najlepszym specem od ludzi. I nawet nie napierdala go szabelka, jak Potomek Stardust. Ale jest zazdrosna o moja uwage. Coz, poradzimy sobie z tym.

Troche zaparlo mi to wszystko dech, przyznaje. Zaskoczylo, ale przeciez po pieciu latach samotnosci powinnam byc na to przygotowana, prawda? Ilez razy marzylam o tym, ze w koncu spotykam kogos, komu moglabym zaufac los moj i mojego dziecka. A teraz normalnie zaparlo mi dech. I co Wy na to?

16 komentarzy:

  1. Nie mam w sumie nic mądrego do powiedzenia, poza porzekadlem "Miłość i sraczka przychodzi znienacka". I że się cieszę Poukłdasz to sobie, spokojna głowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-))))))))))))))))))))

    O jak masz fajnie :-)))))

    To dlatego nie dzwonisz, bo nie masz czasu, co ???

    A to niedajboze nie KSIONDZ, nie ???

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mówiłam :-)))
    Jeszcze tylko poprawi się w temacie prezentów dla Dudka i będzie brany pod uwagę. Pozwolenia na piśmie jeszcze nie wydam.


    :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kur!!! jak ochlone to napisze wiecej, ale sie ciesze BARDZO!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow !!!

    jak widzialam opisa na gg to myslalam,ze sie zgrywasz :> wydawalo mi sie,zes taka "niedostepna" ... ale widac kazdego to kiedys dopada ;))) widac czas juz najwyzszy byl ;))) bo jak juz wywracac zycie do gory nogami to na calego ;)))

    Kciuki trzymam,by byl wart ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. allle nowina na święta, no!
    Oby się wszystko dobrze ułożyło, czego życzę Waszej trójce :-))) POLAK CZY NIE? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakies szczegoly!!! jakies szczegoly !!!
    Ja myslalam ze nowy zwierz w domu ...zreszta jak zwal tak zwal LOL

    OdpowiedzUsuń
  8. :))))!!!!!!
    ale fajowsko:) zawsze to łatwiej tam razem z kimś:).
    No to juzbędzie co








    raz lepiej :) i praca się poprawi bo jak że nie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o rety.To pisalam ja i moja kotka czarna;>

    OdpowiedzUsuń
  10. no to wesolych swiat, widac chociaz niektorym sie powodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lorenzo, to jest bardzo stare i jednakowoz jare powiedzenie:)
    Daisy, nie ksionc tylko snajper, kurwa, w Iraku byl... Czy w Afganistanie? Nie pamietam, wstyd.
    Sze, jeszcze nie dal, zyla jedna, ale Dudek mu z michy podjada. To juz troche lepiej, co? juz mozna chociaz papier do podpisu przygotowac?
    Batumi, chcieli nowosci, to majo. Na swieta;)
    Zuzi, gsfstweddhdhfrjgkhmgfjhdjd:)))))
    Tuv, czarno kotke pozdrow;)
    Foka, Ty wiesz:*
    Mareczku, to Twoj imiennik;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stardust... Cuda, cuda POWIADAJO:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. O, batumi nie odpowiedzialam. Swojak;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze do Sze, bo szczam... A moja kolezanka r. Bluszcza, buahahahhahahahhahaha. Znaczy tfu, Twoja kolezanka:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. taki prezent to ja rozumiem - pieknie!!!!

    moja kochana babo, wszystkiego naj naj:-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Athi, kochana, nawet nie wiesz, jak się cieszę, że Twoje singielstwo szlag trafił. YOOOOOOHOOOO!!!!

    OdpowiedzUsuń