wtorek, 14 lipca 2009

W Derby

Doleciałyśmy bez turbulencji. Ja jak zwykle przerażona, Miśka piszcząca z zachwytu.
Lądując przebijaliśmy się przez gęste chmury, o dziwo bez najmniejszych wstrząsów, ale przynajmniej przywitało nas ciepłe powietrze oraz serdeczność naszych gospodarzy.

Nie mogliśmy się nagadać do trzeciej nad ranem, zagryzając drób z grilla, o piciu nie wspomnę – wódka, cytryna, liście mięty i lemoniada cytrynowa.

Kaca nie miałam, bo się jednak oszczędzałam. No i zmiana klimatu zawsze działa u mnie na plus.

Kładąc się spać, myślałam tylko o wycieczce do miasta...

Beztroskie dziecko rokuje nadzieje na szczęście.


Zupelna dla mnie nowość...


Oni są sympatyczni...


Te wiszące klomby są przeurocze.


Tutaj dziennik...proszę sobie przeczytać:-)


Dziecka w katedrze... W drodze na ambonę.


...


Od tego sprzętu nie mogę oderwać Miśki...


Jestem jeszcze oszolomiona tym wszystkim i trudno skupić mi się na slowach.
Tę katedrę muszę Wam następnym razem bliżej przedstawić.

Tymczasem przygotowuję sie psychicznie do wizyty w agencji pracy...

Pozdrawiam Was serdecznie

Update.
To na prośbę Sze. Cztery razy ktoś mi w kadr wchodzil, a ona biedna tam stać musiala, toteż w końcu byl foch...

24 komentarze:

  1. najlepszego Athi:-)))
    i odrobiny spokoju i stabilizacji kochana:-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaaa, do samolotu wlazla,a tutaj o Agencji zaraz marudy beda.... :D:D
    Dziolchy sie zaraz do siebie przystosowaly?? Te same Walkocyki :)
    Pogode tez niezle zapowiadaja ale mysle ze to nic z wami do czynienia nie ma. A ta czerwona budka przypomina mi Toi Toi'a.
    Ej, tam kresek na ulicy nie widac jak tam dojechac ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Athi, trzymam kciuki za Wasze nowe życie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia Kobitki !!!!
    Ale znajac Ciebie Docia,wszystko bedzie COOL ;))) Jak zwykle dasz sobie swietnie rade-wiem to :***

    P.S.Buziole dla bandy NN :*****

    OdpowiedzUsuń
  5. No to dobrze ze juz na miejscu!!!!! Reszta juz pojdzie za ciosem:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jakies takie dobre przeczucia, ale ciiii...
    Trzymajcie sie Dziewczynki, bedzie dobrze! Zobaczycie, bo mam przeczucie ;-)**

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo :)))
    Będzie OK:)
    Trzymam kciuki:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziękuję, nie dziękuję, tfu, tfu:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Spoko, laska. dasz se radę :-))))
    Czy wiesz, ze nigdy, ale to nigdy nie przejdę pod takim wiszącym klombem ?
    Nie zdziwiłabym się, gdyby spadł mi na głowę, znając moje szczęście :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Abuehehehe!

    Masz trzy jelenie w herbie :-))))

    Ja mam trzy śledzie.
    Nie wiem co gorsze
    :-))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Daisy masz coś do śledzia? A jebnąć Ci?!
    :-)

    Athi poka fotę z Julką naburmuszoną przy taksówce. Na pewno kazałaś jej tam stanąć i pięknie pozować a małe nie chciało i się nadęło :-))))

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany, nie miałam świadomości, że to JUŻ!
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Daisy, hihihi, śledzie są okej, jelenie są okej, wszystko jest okej...:))))

    Sze, ona naburmuszona, bo mi kurwa cztery razy ktoś w kadr właził, a ona musiała stać i stać:))))) ZAraz dokleję:)

    LOrenzo :))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. No boska jest. To jest moje najkochańsze zdjęcie. A minę ma jak mała Inusia :-))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Katedra faktycznie jest piekna:)
    Sze one obie ostatnio sa co chwile sfochowane (miska i Taska), mysle ze sie dotra:)
    Ida sprzatac :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Sze, aaaaaaa, to teraz rozumiem.))))))

    Westfalit, a tam, nie przesadzaj. ja uważam, że i tak świetnie sie dogadują. No i spokoj jest, dziewczyn często, jakby nie było, bo zajmują się sobą na wzajem:))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że Twoje życie będzie jak lot tam. Słoneczne i bez turbulencji. POWODZENIA

    OdpowiedzUsuń
  18. Miśka ma minę jak ja na pochodzie pierwszomajowym :-)))))))))))))))))))))))

    Szeh, chcesz się bić ??? Na gołe klaty ???
    Dawaj!

    Śledzie w herbie, ja pinkolę :-)))
    Że w occie to rozumiem, ale w herbie ???

    OdpowiedzUsuń
  19. I już masz w kły!
    Tak Ci przyłożę obrzyganą torebką, że zobaczysz płatki złota z Goldwassera!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta i stoi Biedula kolo zoltego i moze jeszecze kopcacego auta. :-/

    OdpowiedzUsuń
  21. Szeh, abuehehehehehehehehe :-)))))
    Ale razem z Goldwasserem te złote płatki ???

    TO LEJ!
    Nie ŻAŁUJ !

    :-))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Same płatki. Przed oczami jedynie.
    I tak walnę.

    OdpowiedzUsuń