czwartek, 23 lipca 2009

Komp się rębie...

... Nie mogę dostać się do bloga Sze i Lorenzy. Przekierowanie trwa bez końca.
Do Daisy i Stardust dla przykładu wchodzę bez problemów.

Przy uruchamianiu sprzętu włącza się Corel i żąda jakichś uzupełnień. Trzeba czekać na doktora-Dyzia.

Złaziłam się wczoraj niczym pierwszoligowy chodziarz. 5,5 godziny nieustannie. A żeby było
ciekawiej, zapomniałam zabrać fajek i trochę strzelał mnie chuj.
Niemniej, podczas wędrówki trafiłam do "granatowej" agencji, ponownie zostawiłam numer
i natrętnie pójdę tam w poniedziałek.

Dyzio wysłał mnie szmat drogi za centrum. Pod górę się szło i szło i pchało wózek z Miśką i pchało...
A to nie była agencja pracy, kurwa mać!

Inna agencja zaprosiła dopiero w przyszłym tygodniu i zaczął trafiać mnie szlag, bo tak bardzo nie
chciałam wracać do domu z niczym.

W drodze powrotnej wstąpiłam do jeszcze jednej, otrzymałam numer telefonu, pod którym miałam umówić się
na spotkanie. Zadzwoniłam... Czekam na telefon dzisiaj, ale tylko do 10.30. Sama potem zadzwonię.
Nie odbieram tego, jako narzucanie się, lecz niezaprzeczalną chęć podjęcia zatrudnienia.

No. Jak coś nie teges, to od poniedziałku apiać.

Miłego WYPSON-u :-)

7 komentarzy:

  1. O kukizach Ci mówi? Ja mam tak samo, z eksplodera w ogóle nie wchodzę. Tylko rudy lis.
    No nic. Trzymam kciuki mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miewam tak z kilkoma blogami, w szczególności mam tak z blogiem Stardust. Przed chwilą u Ciebie pole do wpisania komentarza było niewidoczne - w Safari i we Frajerfoksie. Teraz się pojawiło. IE7 najgorszy jest chyba ze wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sze, nic nie mówił, załadować się wcale nie chciał. Mozilla coś zaszwankowała, teraz włażę przez IE.

    Lorenzo, ja od jakiegoś czasu też nie uzywam IE, ale dziś mi pomógł. Doktor - Dyzio kazał. Na naprawę nie miał czasu, bo do Londynu pojechali z West.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam problem z Mozilla:)) a IE dziala mi bez problemu z tym ze ja mam IE8 moze to robi roznice. Chooj wie:))))
    Athina, tos sie wczoraj zlazila jak bura suka i po nic, ale cos wychodzisz, ja wiem ze kto jak kto ale Ty nie odpuscisz:))) Trzymam kciuki zeby to bylo jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stardust, właśnie, że wychodziłam,ale napiszę o tym jutro;)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. :-)))))))))))))))))))))))))

    No to extra :-))))

    Napisz, napisz!

    OdpowiedzUsuń
  7. No to juz se podparlam brode i czekam:))))

    OdpowiedzUsuń