piątek, 3 lipca 2009

Jest!

Zacznę od tego, że jest już dom dla Serafiny. Były dwa, ale drugi nieco mnie przeraził. Ze względu na częste odwiedziny dwulatki. Zapewnienia, że na pewno nie dadzą jej męczyć zwierzęcia nie przekonały mnie. Serafina co prawda umie się obronić, ale za reakcję dziadków na podrapane małe łapy nie mogę przecież ręczyć.

Dom wybrany, to posiadłość z ogrodem, w którym samotnie mieszka wdowa. Córki wyemigrowały do Grecji i jest jej trochę samotnie. Serafina z jej gadulstwem będzie świetnym towarzyszem. Jestem też pewna, że pokochają się od pierwszego wejrzenia. Wdowę znam dość długo, a jej siostrę jeszcze dłużej. Tu skutecznie zadziałała Przedziwna, bo i ona zakochała się w mojej kocie-pieszczocie.

W zasadzie nie chce mi się nic więcej pisać.

Życzę wszystkim miłego weekendu.

9 komentarzy:

  1. No i superowo. Zreszta pisalam Ci co o tym mysle :)
    Niebawem i u nas bedzie kociak, czy ja oby dobrze robie ?:-/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo miłego:)
    ja juz wczoraj byłam na babskiej imprezie a dzis u nas grill i 20 osób - będziemy świętowac nasze z J imieniny i nadejscie NARESZCIE lata:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To kolejna rzecz załatwiona - jedna z takich najtrudniejszych przed wyjazdem...

    I tobie też, miłego weekendu :) Ja muszę do pracy, ale potem to już urlop... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. beztroskiego weekendu zycze ;))))

    -odentka,udanej imprezy i grillowania oraz najlepszgo z okazji imienin :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Anka.... zostaw to z tym kotem. Kiedy tam pewnego dnia do ciebie/was dolece to jakiegos zwierzaka, bezdomnego po drodze dolapie i przytargam. Bedzie przynajmniej "dobry czyn"i do piekla nie bedziemy musieli...
    Oj Dorka juz widze znowu 6 miesieczna przerwe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mimo zgusnienia dzisiejszego, dzielnie przebylam male zoo, hustawki, slizgawki, kilka poscigow za Mloda...na zakonczenie zjadlysmy u Greka i tak sobie pozwalamy odkad Mlody wylecial...az za bardzo pozwalamy, dzisiaj zdecydowanie za duzo przepuscilysmy...Pisze w liczbie mnogiej zeby nie bylo tylko na mnie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Athi - świetnie, ze się znalazł nowy dom. Dobry dom. I tak będziesz tęsknić za kociambrą, ale przynajmniej będziesz miała pewność, że jest jej dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie !! Znaczy sie wszystko dopiete na ostatni goozik?

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie jej dobrze. Idealny dom powiedziałabym.

    ==>NN: nie dobrze.

    OdpowiedzUsuń