czwartek, 7 maja 2009

Athina bez cyca.

Chciałam pojechać dziś do siostry po ten kabel, ale nie mogłam zwlec się z łóżka. Trzeci dzień okresu i drugi dzień cierpień pozaziemskich. Trzęsące się nogi, wodospad między nimi, pożarte dwa ibupromy i opad z sił.
- Chyba toczy mnie rak. - Rzekłam do matki przez telefon.
- Taaa, w kieszeni. - Odpowiedziała bez entuzjazmu. Obie nie miałyśmy ochoty na dyskucję. Pożegnałyśmy się szybko.
Mam fotografię Athiny zamyśloniej, z odrostem na łbie i zamalowanymi cyckami. Ale to ja. Tuv mnie pewie zbeszta za te odrosty, jak ja ją za pazury. Ale co tam, wezmę na klatę.


Odejmijcie wlosy i Obcy 18 jak wypisz wymaluj.

20 komentarzy:

  1. ;))e no co ty.Oko mnie tak napierdala że 'widzę jasność,jasnosć widzę":)
    Obcy może nie,ale tak - nie podchodź bez kija i owszem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :-)
    Jesteś jedną z niewielu osób na świecie, którym dobrze z grzywką-debilówką. Ja gdzieś odgrzebię fotę z Boraczej. Kryste, ile to lat temu było?

    OdpowiedzUsuń
  3. tuv, to pozory:))))

    Sze, sześć! To latem było, a we wrześniu poszłam rodzić. Kryste!

    OdpowiedzUsuń
  4. Grzywka-debilówka, buahahahha (zapomniałam się zaśmiać)

    OdpowiedzUsuń
  5. 6? takie stare foto? dawaj nowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Bea, jaka tam u Was pogoda?

    OdpowiedzUsuń
  7. 6letnie foto??? Dawa nowe:))) ale ladnie z wkurwem na twarzy:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z taką nierówno wygryzioną grzywką pojechałam do Gdańska i Szeh mnie chyba z litości nie obśmiała. Piast Kołodziej normalnie byłam. Asymetryczny :-)

    Nie bawię się tak, gdzie cyc ???

    OdpowiedzUsuń
  9. A, zapomniałam zapytać - Athina, znalazłam Twojego bloga na blog.pl, przypuszczam, że tam jest to samo co tu w archiwum, ale chronologicznie. Dałabyś kluczyk ? To bym sobie jeszcze raz poczytała w odpowiedniej kolejnosci :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eeee ja mam zdjęcie sprzed sześciu lat, jeszcze go nie odgrzebałam.
    Daisy, Ty chyba zapomniałas jak ja wtedy wyglądałam. Dodam, że rodozna siostra chlasnęła mi własnie debilówkę! Przez miesiąc chodizłam z podniesionymi brwiami. Ja pierdykam, nigdy więcej.
    :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Szeh :-)))
    Nie wiem jak wyglądałaś z grzywką debilówką, bo fot nie widziałam :-))))
    Ale widzę, że na każdą kiedyś przyszła pora idiotycznej grzywki :-))))

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja jutro ide do fryzjera! Hura hura. I tylko sie strzygam, a na farbie oszczedzam, niestety. A grzwke bede miala jak zawsze -w takie pazury. Tym razem chce w DRAPIEŻNE

    OdpowiedzUsuń
  13. Athina:) ja nie wiem dlaczego ja sobie Ciebie wyobrazilam jako brunetke?


    p.s. Szeh, ja wlasnie mam debilowke taka na pol centymetra nad czolem, wiec nic mi nie pomoga wzniesine brwi;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stardust, jak kudła zrobie, to wstawię. Daj zyć, kobieto kochana:))))))))

    Daisy, cyca nie pokażę za żadne skarby świata:))))

    Sze i Daisy, a tam pierdolićie, ładnemu we wszystkim ładnie;))))

    ade, bo ja taka pyskata brunetka jestem, hihihi:)))

    Idę do siostry bigos gotować na komunie, napić się piwa, a wieczorem siadam dalej do kiecki Miśki:)))))

    OdpowiedzUsuń
  15. jezeli chodzi o stan posiadania okresu i odrostow to wygladasz jak moja siostra, nie bede pisac, ze blizniaczka, bo bycie blizniakiem teraz w Polsce nie jest trandy! Totalny wkurw, nie mniej nie wiecej krew mnie zalewa!O!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ade ja miałam ze dwa centymetry! Musisz mocno brwi do góry zadzierać!

    OdpowiedzUsuń
  17. Athi& Szeher... o tej fotce na kolanch mowa :D:D??

    OdpowiedzUsuń
  18. Daisy, ja tam na blogu już pousuwałam notki, ponad połowy nie ma:( Reszty mi sie nie chciało i tak dyndają, ale ja nie mogę znaleźc hasła, fak.

    Diesel, ja nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaaa, skończyłam kieckę. Jade zaraz z siostrą do sklepu, WEZME ten Je...KABEL i wieczorem pokaże Wam księżniczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Athi - spoko. Poczytałam sobie trochę nie po kolei tutaj i jest Ok :-)

    OdpowiedzUsuń