piątek, 6 marca 2009

Przeprowadzka......jest gorsza od pozaru!Skad ja mam tyle gratow?To juz dzisiaj.Znow mnie nie bedzie przez dwa tygodnie, bo tyle trwa przeniesienie numeru. A moze dluzej?Za to mam mieszkanie na piatym pietrze z tarasem wielkosci mojego obecnego lokum, ha! Markizy tez sa, ha! Lato zapowiada sie zatem bajecznie.Ok, ide pakowac reszte.Do nastepnego.Trzymajcie kciuki.athina 2006-02-07 12:17:36skomentuj (11)


Ja sie nie chce chwalic...

...ale zrobie to. Zlosliwie napisze, ze jadam sniadania, popijam rano herbate na werandzie, ze do domu wcale nie chce sie wchodzic. Nawet na zakupy trudno wyjsc, bo tam jest tak bosko. Pogoda sprzyja. Miska od rana wali juz piastkami w drzwi balkonowe. "Papa" (na dwor), krzyczy mala. Awcholere miala racje, ze salon bedzie tam, bo w domu jest maly.Sielanka.....athina 2006-02-10 19:38:05skomentuj (18)

Swietozmowo!

W Dniu Swietego Walentego zycze Wam - na stole, pralce, pod sciana, prysznicem, przed kominkiem, telewizorem, komputerem - orgazmow do utraty tchu! Ha!Ha! Hehehehe, huhuhu, hahaha, hoooooohooooo!athina 2006-02-14 17:58:24skomentuj (4)

Taras

Oto on...Calego nie objelam. Taki taras w Grecji, to skarb. Moje zycie przenioslo sie tam, a w domu nareszcie jest porzadek! Zero porozwalanych zabawek, o ktore zawsze sie potykalam. Ba! Nawet nie chce mi sie tv ogladac...Zaoszczedze na pradzie:>Internetu nadal nie mam..."Nie chce mi sie przeklinac."Lece, bo kolejka do kompa czeka!Caluje przyjaciol!athina 2006-02-18 20:33:45skomentuj (27)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz