piątek, 6 marca 2009

przejęta

Chodzę w szoku, nie mam czasu, żeby się po plecach podrapać. Zdaję stanowisko koordynatora ds. pracowniczych, przyuczam na nie nową osobę i już przejmuję obowiązki menadżera ds. klientów kluczowych. We środę jadę na swój pierwszy przetarg. Nie boję się, dobrze się przygotowałam. Przekonałam prezesa, że cena nie jest wygórowana. Jednakże przezornie przygotowałam dwie. Jutro rano będę tupać nogami, że mają mi udostępnić dokumentację przetargową sprzed roku. Jak publiczny i jawny, to jawny. Trzymajcie kciuki, bo sprawa jest wielka i musi sie udać;> A z tego rechotałam dobre dziesięć minut albo to athina 2008-01-13 16:23:28skomentuj (6)

szok

Czytałam sobie o zamku w Kamieńcu Ząbkowickim i na końcu strony natknęłam się na to: „Tymczasem w pałacu w Kamieńcu głodują psy. Zwierzęta, których jest tu kilkadziesiąt, służą zarządcy do odstraszania nieproszonych gości i - jego zdaniem - głodne lepiej pilnują. Widok jest makabryczny, a co najgorsze sytuacja taka podobno ciągnie się latami za cichym przyzwoleniem lokalnych władz i policji.” Forum na ten temat tutaj: http://www.dogomania.pl/forum/showthread.php?t=88216 P.S. She, zaptaszkowałam i dalej kupa. pokazuja sie trzy linki. Pierwszy kopiuje i pojawia się na stronie jak wyżej. Jak kopiuje drugi i trzeci, to w ogóle nic, bo pokazuje sie link, w którego wejjśc myszą nie można. AAAAA! athina 2008-01-14 16:17:37skomentuj (5)

Gwiazdy tańczą na lodziePróba wklejania tak, jak to pięknie robi Sze.

athina 2008-01-23 16:40:45skomentuj (2)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz