poniedziałek, 30 marca 2009

Fotograficzny poniedziałek

Dziś będzie fotograficznie i zacznę od dwóch szelm, które się ze sobą kłócą. Ale muszę przyznać, że konsekwencja Serafiny owocuje i Miśka już rozumie, że kot, to nie pluszak.




Pojechałyśmy do ojca na dzielnię po tego Łajzę - Mija. Przyszedł z łajdactwa krótko po ciszy nocnej i spał z ojcem w pokoju. Gufiemu szlajanko zeszło do dzisiejszego ranka.




Oto zmęczony i wyłajdaczony facet. Nieźle sobie poćpał. Ledwo na oczy patrzy.




Moje dziecko zrobiło mi pierwszą w życiu kanapkę. Najpyszniejszą, jaką jadłam i podana zostala pod nos:)



Fajne jest to moje królestwo i jego swita...

APDEJT

Menciony Gufi pod pachą swojego ukochanego panka, który strzeliwszy focha na matkę, że myje okna i ziąb robi w chałupie, ostentacyjnie wskoczył w bety w swetrze oraz spodniach wiedząc, że gorzej jej wkurwić nie może. Ot, zaraza!



7 komentarzy:

  1. Oj widzę POLSKI NORMALNY CHLEB!!!! Jak ja bym chciała zjeść sobie chociaż mały kawałek, nawet bez masła. Uwielbiam polski chlebuś. A ten grecki to jedna wielka nadmuchana buła...

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko, nie pamiętam już w którym supermarkecie kupowałam krojony, w miarę normalny chleb. Normalny w sensie, że można było z niego stworzyć kanapkę. Najczęściej jednak jadłam ten z naszej pizerii. Rozumiem Twoją tęsknotę i uwagę, że dmuchane buły, bo przecież tam się chleba prawie nie kroi, tylko łamie, oraz je do wszystkiego, kotleta z frytkami też.:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zryczałabym się nad tą kanapką :-)
    A Julka to skóra zdarta z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sze, powiedziałabym - mądrze pomieszana. Zamiast garbatego nosa, ma mój, zamiast wąsko osadzonych (fałszywych) oczu, ma moje, zamiast kości policzkowych połączonych z uszami, ma moje, zamist szpiczastej, wiedźmowatej brody, ma moją, zamiast niskiego czoła, ma moje. Usta nie moje, brwi też, ale ogólny widok...Moja. I jest piękna:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Miska jest cudna!!! A kanapka tez super, pamietam jak mi Potomek zrobil pierwsza kanapke to byla tak solidnie posolona, ze moglas zobaczyc gore soli na pomidorze. Zjadlam, bo co mialam zrobic, ale potem pilam jak smok wawelski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet nie wiesz jak fajnie sie w galotach i pulowrze spi :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Dotka kanapnka pierwsza klasa :)
    Alez Julka jest sliczniutka :)Buziolki

    OdpowiedzUsuń